Timer

where-the-magicPå saltreninger har vi plass til fra 10-12 stk og på spinning har vi plass til 11 stk. Her er det prinsippet førstemann til mølla som gjelder.

Etter skoletid

Mandager og onsdager fra 11.februar kan du melde deg på timer rette etter skoletid.

Her vil du kunne ha mulighet til å gjøre lekser, få et lett måltid og et treningstilbud.

Det blir styrketrening med BASISBALL, saltreninger og spinntimer. Treninga passer for alle og du trenger ikke være «godt trent» for å være med 🙂

MuskelBrus:

Varighet: 45 min

Instruktør: Tanja

Tabatainspirert sirkeltrening!
4 supersett og tre runder. Herlig time der alle kroppens muskler er i bruk.

Høy Puls
Varighet:  60 min
Instruktør: Maria
Er en ren kondisjonstime med enkle men effektive steg. Tre pulstopper så her blir det høy puls til heftig musikk! 

TGIF/ TGIT
Instruktør: Tanja
Varighet: 40 min
Dette er en time det er greit å ta helg etter!
8 tunge kjente basisøvelser, tre runder og nesten ingen pauser. Her snakker vi svette og kanskje en og annen tåre. Etter denne timen (TGIF)er det heldigvis helg 🙂

Sterk
Varighet: 60 min
Instruktør: Jorun
Dette er en time for de som vil utfordre seg på styrker. Basisøvelser med tunge vekter og få repitisjoner.

StramOppPuls
Varighet: 60 min
Instruktør: Maria
En kombinasjonstime med en halv time aerobic for å få opp pulsen, og en halv time styrke med varierte øvlser for hele kroppen. Passer for alle som ønsker en effektiv treningsøkt.

HIIT Kondisjon (high intensity intervall training)
Instruktør: Charlotte
Man jobber i intervaller på 6×20 sekunder aktivitet og 10 sekunder pause. Timen gir bedre kondisjon ved å aktivisere store muskelgrupper. Lett å følge.

HIIT Styrke (high intensity intervall training) 
Instruktør: Charlotte
En sirkeltrening bestående av seks øvelser som gjøres med høyt tempo etter hverandre. Trener hele kroppen veldig effektivt og raskt.

Corebar
Varighet: 60 min
Instruktør: Veronika
Time med aerobic-steg hvor man jobber med bøyd vektstang på 1 eller 2 kg. Enkelt oppbygd time, med middels intensitet. Kondisjonstrening samtidig som man trener kjernemuskulatur. Passer for både nybegynner og erfaren.

Stang sterk
Varighet: 60 min
Instruktør: Jorun
Styrketime med vektstang. Du bestemmer selv hvor mye vekter du vil bruke, og passer derfor for alle som vil løfte vekter.

Step/styrke
Varighet: 60 min
Instruktør: Maria
Steptime med vekselvis kondisjon på stepkasse og styrke med (hovedsaklig) vektstang. Stegene er middels vanskelige, og styrkedelene trener hele kroppen.

Slides
Varighet: 60 min
Instruktør: Jorun
Time for trening av kjernemuskulaturen. Brukes ”slides” på hender og føtter. Relativt tung time, som passer for de som har trent litt.

“Non-stop”
Varighet: 60 min
Instruktør: Tanja
Aerobic time med enkle steg og høy intensitet. Intervalltime med tre pulstopper, der pausene brukes til styrkeøvelser uten manualer. Passer for de som ønsker å bli sliten og svett.

Spinn 1
Varighet: 45 min inkl. tøying.
Lett/ middels intensitet. To intensitetstopper. Veksling mellom å sitte/stå, styrketråkk, tempo.

Spinn 2
Varighet: 60 min inkl. tøying.
Større intensitet enn spinn 1. To/tre intensitetstopper. Veksling mellom å sitte/stå, styrketråkk, tempo, intervall.

Spinn Intervall
Varighet: 45 min ink. tøying.

Spinn
Vi spinner til musikk fra flere tiår, flere sjangre og følger takt og rytme i musikken. En herlig time med masse energi og musikk som passer for alle. Noen ganger blir det også temaspinn. Da spinner vi til filmmusikk, julemusikk, sommerhits, 80 talls, osv.

Zumba
Varighet: 60 min
Instruktør: Agnete

Zumba er en herlig blanding av latinske rytmer, aerobic og enkle dansesteg. Timen har middels intensitet og passer for alle.

FunkyPuls
Varighet:  60 min
Instruktør: Maria
Er en ren kondisjonstime med enkle med effektive steg. Her blir det en herlig blanding av høy puls og funky musikk!

KRØNSJ O2 LOW
Varigher: 60 min
Instruktør: Agnete
30 minutter kondisjon og 30 minutter basis styrke med enkle og effektive bevegelser. Pulsstruktur som gir god kondisjonseffekt. Timen er intervallpreget med moderat intensitet. Fult fokus på maks treningseffekt. Logisk bygget opp med konkret mål om å jobbe opp kondisjonen og treningsgrunnlaget til den enkelte deltaker. Avsluttes med avspenning og strekk.

KRØNSJ MOVE:
Instruktør: Maria
Varighet: 60 min
Krønsj Move: Kondisjonstrening med bevegelse og rører bena og hjertet. Spennende variasjoner som henter styrke fra kjernen og gir kroppen nye utfordringer. God flyt med musikk som gir bevegelsen fart og full effekt. Krønsj move jobber mye med naturlig bevegelse i rommet, bevegelse og koordinasjon. En inspirerende og energisk time, som avsluttes med en styrkesang, strekk og avspenning.